LOGISTIEK DATA- EN PROJECTANALIST

Op zoek naar een gevarieerde, toekomstgerichte job?

Waarin je je affiniteit met cijfers kan vertalen naar efficiënte projectoplossingen?

Draag bij aan de verdere uitbouw van de circulaire economie als m/v Logistiek Data- en Projectanalist bij Recupel.

Werken aan een duurzame wereld is een uitdaging die niet alleen de nodige maatschappelijke consensus vraagt, maar ook en vooral actieve denkers en doeners. Overtuigde, respectvolle en efficiënte professionals zoals je die vindt bij Recupel, de Europese marktleider in het verzamelen en verwerken van afgedankte elektrische en elektronische apparatuur. Stuk voor stuk medewerkers met een hands-on mentaliteit die ook uitdagende projecten snel en oplossingsgericht aanpakken.

Wil je, net zoals zij, je talent, je kennis en je enthousiasme ten dienste stellen van een eigentijdse, maatschappelijk relevante organisatie, dan zien we je komst alvast met plezier tegemoet.

Er wacht je een veelzijdige opdracht

Recupel rekent op je om een centrale rol te vervullen in haar logistieke activiteiten.

Er wacht je een specifiek takenpakket waarmee je actief kan bijdragen tot de uitbreiding en verbetering van de Recupel service(s).

  • Als logistiek analist help je marketing, finance en ledenorganisaties aan de cijfermatige informatie, nodig voor de optimalisatie van onze activiteiten en diensten.
  • Je specifieert, prioriteert en valideert de functionele wensen en noden, formuleert verbeteringsvoorstellen en ontwikkelt plannen van aanpak die je ook nauwgezet mee opvolgt.
  • Je bent klaar om – wanneer nodig – operationele activiteiten uit te voeren en de leiding te nemen over projecten die in het verlengde liggen van je hoofdtaak als analist.
  • En mocht je daarvoor interesse hebben kan je ook deeltijds de taak van Recupel kwaliteitscoördinator op je nemen.

 

Kortom, als Logistiek Data- en Projectanalist draag je elke dag bij tot de meerwaarde van Recupel en de realisatie van de Recupel doelstellingen.

Je profiel is al net zo veelomvattend

  • Je genoot een master- of bacheloropleiding in een economische richting en kunt terugblikken op minimum 3 jaar professionele ervaring.
  • Logistiek is voor jou een vertrouwde materie waarin je je graag verder wilt verdiepen.
  • Je hebt een degelijke kennis van MS-Office en ervaring met rapportage tools (zoals bv. Cognos) is een absoluut voordeel.
  • Je bent sterk in conceptueel denken en doelgericht synthetiseren.
  • Je constructief kritische ingesteldheid stelt je in staat om bestaande werkwijzen en processen te optimaliseren.
  • Je bent een vlotte, klantgerichte en diplomatische communicator die het benodigde draagvlak voor verandering kan creëren.
  • Je beschikt over de flexibiliteit, nodig om autonoom en in teamverband optimaal te functioneren.
  • Je slaat bruggen tussen onze belangrijkste departementen door hun data- en rapportagebehoeften op logistiek vlak met cijfers en feiten te beantwoorden.
  • Je bent Nederlands- of Franstalig met een goede kennis van de tweede landstaal en voldoende vertrouwd met Engels.
  • Kortom, je bent klaar om deel uit te maken van een enthousiaste en gedreven werkomgeving waar je vanaf dag één in een collegiale sfeer kan opereren.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Je komt terecht in een leuk en boeiend bedrijf dat vooruitkijkt en klaar staat om de nieuwe uitdagingen in circulariteit aan te gaan
  • Een uitdagende, gevarieerde job met veel vrijheid en zelfstandigheid in je taken, je tijdsbesteding en hoe je je functie invult
  • Een grondige opleiding om een goede start te verzekeren
  • Doen waar je goed in bent en daar nog beter in worden, dat vinden wij de moeite waard. Je krijgt daarom volop de mogelijkheid om je talenten verder te ontwikkelen
  • Vanzelfsprekend zijn de arbeidsvoorwaarden ook helemaal van deze tijd:
  • een aantrekkelijk salaris met tal van extra voordelen : bedrijfswagen, laptop, groeps- en hospitalisatieverzekering, flexibel plan en bonussysteem en budget voor de aankoop van een ergonomische bureaustoel;
  • Onze werkweek telt 40u per week, met 12 extra vakantiedagen; verlof vrij in te plannen, rekening houdend met het team en de voorziene deadlines;
  • Een fijne werkplek in een modern, licht kantoor, gemakkelijk met zowel het openbaar vervoer als met de wagen te bereiken

Maar wat ons echt de moeite waard maakt, dat is onze Recupel-familie. Leuke collega’s die elke dag uniek maken en jou een “thuisgevoel” geven in een toffe en open sfeer. We maken graag herinneringen met elkaar en doen daarom naast het werk geregeld gezellige dingen. We zijn een vlakke organisatie en er is veel ruimte om je eigen visie te delen.

Wij passen de Recupel waarden –professionalisme, efficiëntie, transparantie, respect, innovatie en milieubewustzijn- consequent toe in alles wat we ondernemen.

Het zijn slechts enkele van de elementen die ons nét iets meer dan enkel een werkgever maken.

Klinkt dit goed? Klaar om de mee de cirkel rond te maken? Ja? Laten we dan kennismaken!

Stuur ons je motivatie en profiel en we plannen een gesprek in : Inge Egberghs, HR Consultant Recupel via inge.egberghs@recupel.be of telefonisch, op het nummer 0475 504 563.

esc