Laat je boxpallet, container of grote toestellen ophalen

Zodra je vraag is geregistreerd, komen we binnen 3 werkdagen langs. Weekend- en feestdagen tellen dus niet mee als werkdag.

Tip

  • Beperk je aantal transporten door de elektro-apparaten in grotere hoeveelheden te laten afhalen. 
  • Dan krijg je boven op de distributievergoeding een optimalisatievergoeding. De voorwaarden van deze vergoedingen staan beschreven in het distributiecontract.

Meer informatie 

Een ophaalmoment aanvragen, de status van je aanvraag consulteren, het inzameladres aanpassen of je gegevens wijzigen? Dit doe je in een muisklik via jouw toegang tot het logistieke platform. Op jouw beveiligde pagina staan alle gegevens van je bedrijf.

Registreer je

Je bent je wachtwoord vergeten, wat nu?

  • Bij LOGIN kies je voor de optie "wachtwoord vergeten" onder LOGISTIEK.
  • Stel nu via je gebruikersnaam je wachtwoord opnieuw in.
  • Gebruikersnaam vergeten? Klik op 'Gebruikersnaam vergeten' en tik je e-mailadres in. Hiermee kan je al je gegevens opvragen.
  • Je ontvangt je gebruikersnaam en wachtwoord via e-mail en logt hiermee in.

Hoe vraag ik een transport van afgedankte elektro en lampen aan?

Volg de volgende stappen en we komen bij je langs voor een gratis ophaling.

  1. Klik op “Logistiek" en meld je aan.
  2. Kies in het menu voor “Een AEEA-transport aanvragen”.
  3. Vul onderstaand scherm in :  

    • Controleer je adres
    • Vink het moment uit waarop de chauffeur NIET kan langskomen (Let op : dit kan de ophaaltermijn verlengen)
    • Vul in: “Aantal op te halen recipiënten, boxpalletten en/of containers”
    • Automatisch verschijnt eenzelfde aantal onder “Aantal te leveren” (met uitzondering van ophaling per stuk).
    • Wijzig desgewenst “aantal te leveren” en geef de reden hiervoor onder “Extra informatie”
    • Voeg eventueel informatie voor de transporteur toe (vb. bij ophaling vragen naar persoon X, ophalen aan poort X, vooraf bellen op nummer X…)
    • Klik op “Verzenden”. Je kan de ‘waarschuwingen’ negeren.
    • Ga door tot je op het scherm een transportnummer ziet verschijnen. Je ontvangt als contactpersoon een mail met een transportnummer ter bevestiging. 

    Bij de aanvraag van een ophaling, ga je automatisch akkoord met onze ophaalvoorwaarden. 

    Deze vind je hier

Wat zijn de ophaalvoorwaarden?

Vraag je als Recupel-punt via MyLogistics een ophaling aan? Dan moet je bij de eerste aanvraag bevestigen dat je de contractuele ophaalvoorwaarden naleeft. Je leest hier wat die zijn.

Raadpleeg ze hier